Virksomhedens omdømme

UDGIVELSESDATO 22-09-2014
FORFATTER Kresten Schultz Jørgensen
ISBN 9788702157338
FILSTØRRELSE 3,87 MB
FILNAVN Virksomhedens omdømme.pdf
Defalske9ere.dk Virksomhedens omdømme Image
Public relations er fremtidens kommunikationsfag. Faget beskæftiger sig både med samfund, organisation og kommunikation og forankrer virksomhedens kommunikation i virksomheden – og virksomheden i det omkringliggende samfund.Public relations tilbyder gode svar på de stigende krav fra virksomhedens mange forskellige stakeholdere. Kunder, leverandører, investorer, journalister og myndigheder har alle en holdning til de virksomheder, de har med at gøre. Det er PR-specialistens opgave at pleje og udvikle virksomhedens relationer, så virksomheden får styrket sit omdømme.Vi hører først historien om public relations som akademisk og praktisk fag. Og kommer siden – ved hjælp af teori, cases og redskaber – tæt på emner som kommunikationsstrategi, public affairs, medierelationer, krisekommunikation og issues management. Vi introduceres til PR-paradigmet, den første samlede model på dansk for faget public relations.
DOWNLOAD
LÆS ONLINE

Vil du læse Virksomhedens omdømme-bogen i PDF-format online? Et godt valg! Denne bog er skrevet af forfatter Kresten Schultz Jørgensen. Med webstedet defalske9ere.dk læses Virksomhedens omdømme online nu så nemt!

Virksomhedens omdømme af Kresten Schultz-Jørgensen som bog

Virksomhedens omdømme (bog) af forfatteren Kresten Schultz Jørgensen,Kresten Schultz-Jørgensen | Management | Public relations er fremtidens kommunikationsfag. Faget beskæftiger sig både med samfund, organisation og kommunikation og forankrer virksomhedens kommunikation

Brand Reputation - hvad andre tænker om din virksomhed

Omdømme (eller image, anseelse, ry, rygte og renommé) er den holdning eller mening offentligheden har til en person, en gruppe, en virksomhed, en organisation, et land eller et produkt.Et image er f.eks. en persons udstråling, eller opfattelsen af personen. Et image er ikke altid svarende til personens rigtige personlighed, idet man kan skabe et bestemt image f.eks. et markant/bizart image ...

RELATEREDE BØGER

Hr. Arnes penge
Skældud (e-bog)
FC Mezzi 1 - Tauko
Kunsten at være normal
Yrsa og Yusuf siger Y
VækstModellen - kulturskabende dialoger
Børnetegninger
Fuck, hvor var det fedt
Buret
Rikosreportaasi Suomesta 1992
Hunde spiser kød, heste spiser græs