TV virker sgu da stadig!

UDGIVELSESDATO 08-11-2019
FORFATTER Henrik Jensen
ISBN 9788797155202
FILSTØRRELSE 10,57 MB
FILNAVN TV virker sgu da stadig!.pdf
Defalske9ere.dk TV virker sgu da stadig! Image
Afkastet af investeringerne i medier og markedsføring er faldet i den digitale æra. Årsagen er, at digitale medier har medført alt for meget taktisk markedsføring. Måske fordi virksomhederne har undervurderet betydningen af branding og TV-reklamernes styrke. Det er i hvert fald konklusionen fra mere end 50 forskellige studier.Anmeldelser:Som et kærkomment bidrag til medieplanlægningens svar på Klodernes Kamp, sender Henrik Jensen en række relevante cases og studier i kredsløb. Med et klart bias mod klassiske TV-kampagners effekt suppleres den righoldige datamængde med stærke elementer af sund fornuft og lidt overraskende konklusioner. Must-read for alle markedsførere, der ønsker at styrke indsigter til at skabe det optimale kampagne- og mediamix.Niels Erik Folmann, CEO, Danske Licens Spil A/SAlting i verden er i konstant forandring. Mennesker, værdier, behov, samfund, markeder, salgskanaler, teknologi og medier. Sådan har det altid været, og det er godt, men i takt med at kompleksiteten øges, bliver virksomhedernes udfordring med at finde det rette mediemix større, i en konstant søgen efter overblik, enkelhed og faste holdepunkter. Henrik Jensens nye bog bidrager med en række forfriskende og veldokumenterede insights, som gør op med flere marketingmyter og giver læseren et mere balanceret mediebillede på en saglig og humoristisk måde.Lars Lyse Hansen, CEO, Bolia International A/SBogen sætter gang i en for os annoncører meget relevant diskussion omkring at finde den rette balance mellem at følge den digitale udvikling og dens muligheder og at skabe konsistent og emotionel brandoplevelse gennem det rigtige medievalg. TV er fortsat et medie med en unik seeroplevelse, som har evnen til at samle os omkring historier, indhold og events med en usammenlignelig rækkevidde.Stephanie Illgner, Global Marketing Director Core Beer, CarlsbergBogen åbner for nogle gode, spændende og ikke mindst faktabaserede diskussioner omkring den kursudstikning og navigation – man som marketing M/K anno 2019 – dagligt udfordres omkring, i det evigt oprørte mediefarvand!Jeppe Madsbad Lauritzen, Nordic Marketing Director, Santander Consumer BankBogen giver et nuanceret og tankevækkende perspektiv på TV og branding i den digitale tidsalder. Den går meget dybere end en diskussion for og imod TV-reklame og tager f.eks. fat i en interessant diskussion om, hvad TV egentlig er. Man får et brush-up på mange forskellige analyser om effekten af marketing, og på om vi er blevet så kortsigtede, at vi er ved at tabe branding på gulvet. Den er et konstruktivt indspark til debatten om optimering af marketingindsatsen på kort og lang sigt og et godt input til 2020-strategien – og videre frem.Per Christiansen, VP EMEA Marketing, Kayak
DOWNLOAD
LÆS ONLINE

Bogen TV virker sgu da stadig! blev skrevet den 08-11-2019 af forfatteren Henrik Jensen. Du kan læse bogen TV virker sgu da stadig! i PDF, ePUB, MOBI format på vores hjemmeside defalske9ere.dk. Her finder du også andre bøger af forfatteren Henrik Jensen.

TV virker sgu da stadig! af Henrik Jensen - anmeldelser ...

Køb TV virker sgu da stadig! her. Bogens ISBN er 9788797155202

Bøger & blade billigste tv | Find Bøger & blade på Kelkoo

Det gik sgu da meget godt ... Fibernet er ikke kompatibelt med Japan. Virker TV 2 PLAY ikke? 2019-12-07 01:59. ... Det sidder selvfølgelig stadig i en, ...

RELATEREDE BØGER

Kig ned i havet
50 værker
Turen går til Israel & Palæstina
Højlydt, stille, hviskende
Mit levned
Når først man har sagt ja
Servitrisen - erotisk novell
Kære Chester
Åverkan på bil fällde våltäktsman
Cloomber mysteriet
Bange for mænd
En dag er vi lige gamle
Dansk kriminalreportage 90'erne 1994
Kun sandheden
Rikos ja rangaistus
Trylogia księżycowa 2: Zwycięzca
Enevold & Jespersen
Ræven
Kommunalret
Isla og jagten på lykke